Lenovo Tab E10 2018 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo Tab E10 2018 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nikk 21-07-2019

Zijn geld waard

Bekijk het mede vanuit het oogpunt van de prijs. Heb er 109 euro voor betaald.Tablet is redelijk solide. Filmpjes draait ie over het algemeen zonder te blijven hangen. Vind het beeld best goed. Geluid is acceptabel. Mijn kinderen spelen er ook spelletjes op. Is ie soms iets te traag voor. Er schijnt ook een 1GB versie te zijn. Deze is 2GB. Is ook wel het minimum vind ik. Geheugen 16GB prima, er kan toch een kaartje bij. Die kosten tegenwoordig ook niet veel. Had nog een 32GB liggen dus dat was makkelijk. Pluspunt vind ik dat je kunt kiezen om de SD kaart gelijk als volledig geheugen ter beschikking heb. Heb andere goedkope tablets gehad waarbij je een app nodig had om apps op de geheugenkaart te kunnen zetten. Al met al waar voor je geld. Het is een tablet waar je in ieder geval prima mee kunt internetten